Oldalak

2009. november 3., kedd

Na végre...

Itt vagyok, élek és virulok és rögtön egy léha és megfontolatlan igérettel indítom a betegség és szünet utáni új évadot: ünnepélyesen fogadom, hogy rendszeresen fogok írni. Mindenesetre gyakrabban és igyekszem helyesírásilag is helyesebben. (Stilisztikai megjegyzés: tudom, az első mondatban rengeteg az és, de nekem így tetszik)
Az utolsó bejegyzésem nagyon régen készült és azóta természetesen annyi minden történt, hogy csak apránként fogom tudni magamban felidézni és nektek ide adagolni.
Máris ott kezdem, hogy még valamikor augusztusban súlyos betegség után elhunyt kedvenc laptopom. Majdnem pótolhatatlannak bizonyult (mindenféle anyagi vonzatok meg spanyolországi kirándulások miatt), de októberben a bátyuskám megszánt és kölcsönpénzen vettünk egy vadonatújat. Így alig három hete vagyok újra írásképes. De míg nem volt elektronikus jegyzetfüzetem papírra irogattam egy helyes katicás tömböcskébe, ami természetesen nincsen nálam. Abban van minden épkézláb ötletem és érdekes megválaszolatlan kérdéseim zöme, így csak ilyen szófacsarást kaptok meg egy halom képet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt mondhatod el TE mit gondolsz // Tuto môžeš povedať čo si myslíš TY // Here YOU can post what do YOU think: