Oldalak

2016. március 6., vasárnap

30 napos fitnessz kihívás - 16. nap: Az év első futása a Vágon

Ma végre erőt vettem magamon és elmentem újra futni. Rengeteget aludtam az elmúlt 3 napban, így nem volt annyira nehézkes a dolog. Annak különösen örültem, hogy lemehetek a Vághoz. Bár az első kanyar után ez a látvány fogadott:



és nem voltam benne teljesen biztos, hogy eljutok a kicsurgóig a sártengeren keresztül (a kicsurgó gyerekkorom nyara, ahol minden áldott nap lubickoltunk a sekély vízben, és ahol a sziget kezdődik). A kicsurgóhoz elértem, de a szigetre már nem jutottam át.



Így a szokásos kör helyett új útvonalat kellett választanom. Olyan jól ment a futás, hogy egyáltalán nem bántam. Nyugodtság, csend vett körül, vadkacsákat láttam, alacsony felhőket és tiszta eget. Ez egy igazán jó és inspiráló futás volt. Drukkoljatok, hogy kitartson hét közben és a városban is a hatása. 

Indulás
Érkezés - sokkal rosszabbra számítottam...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt mondhatod el TE mit gondolsz // Tuto môžeš povedať čo si myslíš TY // Here YOU can post what do YOU think: