Oldalak

2016. március 7., hétfő

30 napos fitnessz kihívás – 17. Nap: Séta


Megpróbáltam követni egy edzéstervet, de nyilvánvaló az elmúlt hét bejegyzéseiből, hogy ez nem sikerült. Újabb nekirugaszkodásként tegnap letöltöttem a Nike Run+ applikációt* és ott alakítottam ki egy edzéstervet.

Egész csinos kis applikáció, egyelőre még csak ismerkedek vele. A május 21-i színes 5 kilométeres futásra kezdtem el edzeni. Be lehet állítani magadnak egy célt (távolság, sebesség), az edzettségi szinted (kezdő futó, haladó, stb.) és hogy mennyi idő alatt szeretnéd elérni az adott célt. Azt remélem, hogy így sokkal könnyebb lesz betartani majd. A mai napra 1,6 km séta volt a terv szerint. Gyalog, és direkt gyorsan mentem munkába és aztán délután haza – összesen 2,8 km.

Holnap 2,4 km futás vár rám, illetve este az első pauverjóga leckém a Grössling utcában. Ha nem szakad le az ég holnapig Pozsonyban és nem fog havas eső esni meg kegyetlen északi jeges szél fújni, akkor holnap még munka előtt letudom a távot.

Szurkolok magamnak, hogy sikerüljön.



*Ez nem fizetett reklám. Ahogyan bármilyen más márkanév említése a blogon sem az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt mondhatod el TE mit gondolsz // Tuto môžeš povedať čo si myslíš TY // Here YOU can post what do YOU think: