Oldalak

2012. július 31., kedd

Az ovátlanítás nagy kérdése 2. - Már nem kérdés

Na kérem. Eldölt. UP megjegyzése az elözö ovátlanítós bekezdéshez volt az utolsó csepp a pohárban.

A múlt csütörtökön elbicikliztem a vágsellyei anyakönyvvezetöhöz, aki szerencsére még nem volt szabadságon, és 7 perc alatt elintéztük a dolgot. Leperkáltam 2 ojrót, megadtam a telszámom és ma már hívott, hogy készen van az új anyakönyvi kivonatom amiben már csak Gaál a vezetéknevem.

Bár mindenki írta és mondta, hogy nem lesz macerás a dolog, és egy nap alatt el lehet intézni, azért nem úgy van az. Mertugye a személyit, útlevelet, jogosítványt addig nem intézhetem amíg nincs kezemben az anyakönyvi kivonat (ez csak most pénteken lesz mert Pozsonyban vagyok). A bankba, biztosítóhoz pedig addig nem mehetek míg nincs meg a személyim... Kíváncsi vagyok mit mondanak majd a rendörségen. És a legutóbbi bankos incidensnél 10 napot vártam egy levélre. Ja, hát és arról még nem is beszélve, hogy most a Comenius-os hivatalos papírokat is át fog kelleni íratni. Az egyetemi ügyintézésre gondolni sem merek - mi mindenen kell majd keresztülmenni, hogy a leendö és remélt diplomámon Gaálként szerepeljek?!

Szóval a várakozási idöt nem számolva, igen el lehet intézni egy nap alatt is a dolgokat. Így viszont... Majd még tudósítok.

A lényeg, hogy mostantól Gaál Julianna vagyok, esetleg Julianna Gaál. És nem vártan örülök neki, hogy ezt eldöntöttem és megléptem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt mondhatod el TE mit gondolsz // Tuto môžeš povedať čo si myslíš TY // Here YOU can post what do YOU think: