Oldalak

2009. december 15., kedd

Hirtelen bejegyzés

Ez most itten egy nagyon hirtelen és nagyon rövid tájékoztató bejegyzés lesz az elmúlt kb. 1 hétröl. Nincs nagyon idöm többre a "predtermínek" és "zápočetok" miatt. Kronológiai szempontból visszafelé:
Ma, ebédidöben tanúja voltam a 0,60€-s banán okozta tömeghisztériának a kék-piros bevásárlóközpontban, ahol föleg az éltesebb korú vásárlók vetekedtek eme édes, déli gyümölcsért. Elég szörnyü volt, gyorsan le is léptem onnan. Tegnap írtam két vizsgadolgozatot: óangol irodalom és szociolingvisztika. Remélhetöleg meg lesz mindkettö, mert a hétvégén elég sokat tanultam rájuk. Ma is volt egy dolgozatom stílustörténetböl, de az nem volt olyan szörnyü. Vasárnap keresztelö volt a családban. Unokatestvéremék kis fiacskájunkat, Csongort mutatták be az Úrnak és kérték számára a keresztség szentségét :) Szép volt nagyon, én fotóztam. Szombaton és pénteken tanultam, meg függönyt varrogattam. Már csütörtökön haza kellett mennem, mert igencsak betegnek éreztem magam. Még mindig köhögök és néha repedtfazék-hangom van, de már sokkal jobban vagyok. Szerdán, kedden és hétfön azt hiszem, nem történt semmi extra egy angol didaktika dolgozaton kívül, hogy ágynak estem kedd délelött, és hétfö hajnali háromig írtam egy házi dolgozatot Shakespeare-röl, amit végül csúfosan lehúzott a tanár. A vasárnapot meg l. az elözö bejegyzésben.
És még nem volt idöm ajándékokat sem vásárolni, kicsit megpihenni, kialudni magam, mézeskalácsot sütni, hímezni, karácsonyfadíszeket készíteni, elolvasni egy kedvemre való novellát és puncsot inni a karácsonyi vásárban. Nem jó most ez az advent :( olyan gyorsan elszalad, nincs idöm várakozni, pedig most oly szívesen tenném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt mondhatod el TE mit gondolsz // Tuto môžeš povedať čo si myslíš TY // Here YOU can post what do YOU think: