Oldalak

2010. november 23., kedd

Az a bizonyos pont

Na, gyerekek, bocsánat Kedves Olvasó, elértem azt a pontot, amikor már szinte minden mindegy.
Napok óta nem aludtam ki magam. A mára aktuális két darab esszéböl csak egy készült el. És ahelyett, hogy fejvesztve próbálnék még valamit összehozni, és 5 oldalban elmondani Odüsszeuszról és Aeneászról az alvilágban, itt ülök és a blogom fikszírozása közben anyukámmal csetelek. Hát nem szép az élet?!
Minden szép és kellemes és nyugodt. És mindenre van idö, amire csak akarod.
Ráadásul a reggeli edzést is átaludtam. Egyszerüen képtelen voltam kimászni az ágyból és felölteni a csini kis spandex-shortomat.
És nem, nem bennem van a hiba. Most nem vagyok hajlandó felelötlennek tartani magam, mégha annak is tünök (még magamnak is! ajjj...).
Van úgy, hogy egyszerüen összejönnek a dolgok, kicsúszik a lábad alól a talaj, túl sok minden van egyszerre, nem gyözöd a tempót, vagy nevezd ahogy akarod. Egyszerüen van ez így. Aztán elmúlik, felállsz, és új lendülettel, erösebben és vidámabban mint annakelötte, újra nekivágsz ennek az életnek nevezett dzsungelnek. Juhejj!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt mondhatod el TE mit gondolsz // Tuto môžeš povedať čo si myslíš TY // Here YOU can post what do YOU think: